دوره یازدهم حلقه ادبی ریان چکیده جلسه دهم
چطور میتوانیم به هنر بپردازیم در حالی که جهان در شرایطی به سر می برد که اگر انسان تمام وقت هم کار کند، دخلش به خرجش نمی رسد.
/توسط adminدوره یازدهم حلقه ادبی ریان چکیده جلسه نهم
اساسا شعر کلاسیک یک رویداد فرمی است.
در هنگام نوشتن پیرنگ از نظریه پردازی بپرهیزیم.
/توسط adminدر هنگام نوشتن پیرنگ از نظریه پردازی بپرهیزیم.
دوره یازدهم حلقه ادبی ریان چکیده جلسه هشتم
در حوزه ی ادبیات، فردی که تنها با تکیه بر استعداد و پشتکار و بدون داشتن "سواد" به جایی رسیده باشد وجود ندارد، شاعرانی مانند مرحوم نیما و مرحوم فروغ و ... همگی تالیف داشته اند.
/توسط adminدوره یازدهم حلقه ادبی ریان چکیده جلسه هفتم
ریشه شناسی کلمات
/توسط adminدوره یازدهم حلقه ادبی ریان چکیده جلسه ششم
عشق باعث تحمل رنج می شود و چون ما قرار است برای رشد سختی بکشیم و عشق تحمل سختی را برایمان آسان می کند
/توسط adminدوره یازدهم حلقه ادبی ریان چکیده جلسه پنجم
نقطه ی صفر رنج مماس با نقطه ی صفر رشد است .
/توسط adminدوره یازدهم حلقه ادبی ریان چکیده جلسه چهارم
باید قبل از شعر شخصیت های شعرتان را جداگانه بنویسید و ویژگی های شخصیت خود را بنویسید تا شخصیت پردازی برای ذهنتان ملکه بشود و بتوانید در شعرتان رفتار های مناسب با شخصیت بسرایید
/توسط adminدوره یازدهم حلقه ادبی ریان چکیده جلسه سوم
در دوره معاصر در کنار فلسفه – که از فروید شروع شد - مفهومی بنام…
/توسط adminدوره یازدهم حلقه ادبی ریان چکیده جلسه دوم
پیرنگ را یا انتخاب میکنیم یا میسازیم ؛ بین انتخاب تا ساختن پیرنگ، طیفی از تألیف تا تلخیص وجود دارد. این که چقدر از روایتمان را
خودمان ساختهایم یا چه مقدار را انتخاب کردهایم، مشخص میکند که در کجای طیف قرار داریم.
/توسط adminخودمان ساختهایم یا چه مقدار را انتخاب کردهایم، مشخص میکند که در کجای طیف قرار داریم.
دوره یازدهم حلقه ادبی ریان چکیده جلسه یکم
دوره یازدهم در یک نگاه
/توسط adminدوره یازدهم حلقه ادبی ریان چکیده جلسه صفرم
آثار کلاسیک لنگرگاه زبان فارسی است.
از تفاوت های قابل ملاحظه این آثا…
/توسط adminاز تفاوت های قابل ملاحظه این آثا…